UITLEG LANDINGSPAGINA & CAMPAGNE

In bovenstaande video geven we je kort uitleg over de landingspagina van je praktijk en de Facebook campagne die we inzetten om jouw landingspagina onder de aandacht te brengen.

Landingspagina

Iedere deelnemer heeft een eigen landingspagina met de volgende elementen:

  • De Snurk Test
  • Informatie over je praktijk
  • Contactgegevens
  • Contactformulier

De Snurk Test

De Snurk Test is een korte test (quiz) met 8 korte vragen op basis waarvan gekeken wordt of er mogelijk sprake is van apneu.
Het resultaat van de test krijgt men te zien nadat contactgegevens zijn ingevuld. We sturen je alleen de contactgegevens (leads) van mensen die als uitslag hebben gekregen dat er mogelijk sprake is van lichte of middelzware apneu. Deze contactgegevens worden automatisch naar je gemaild zodat je op korte termijn contact kunt opnemen om meer uitleg te geven over apneu en welke rol een MRA beugel mogelijk kan spelen.

Belangrijk:
het kan voorkomen dat mensen een onjuiste naam / email of telefoonnummer bewust of onbewust invullen. Dit is helaas niet te voorkomen. Daar staat tegenover dat er ook contactverzoeken (zgn. leads) tussen kunnen zitten van mensen die bijvoorbeeld een MRA beugel nodig hebben en dit graag door jouw laten verzorgen.

Facebook & Instagram Advertentie campagne

Om je landingspagina met de Snurk Test extra onder de aandacht te brengen zetten we advertenties in die op zowel Facebook als Instagram getoond worden. We weten namelijk dat veel mensen wél weten dat zij (of hun partner) snurken maar beseffen de gevaren niet en/of weten niet dat er oplossingen als een MRA beugel zijn. Met die reden zetten we advertenties in op Sociale Media zodat we ook deze grote groep mensen bereiken. Iedere deelnemer heeft een eigen advertentie waar naast de tekst & afbeelding ook de naam van de praktijk staat. Jouw advertentie wordt in jouw regio getoond.

Je hebt dus je eigen Facebook / Instagram advertentie campagne!

Resultaten

Periodiek zul je een rapportage ontvangen waarbij we inzicht geven in hoeveel mensen de advertentie gezien hebben (bereik), hoe vaak (weergaven) en het aantal keren dat geklikt is op de advertentie om op jouw landingspagina op desnurkpoli.nl uit te komen.

Omdat de Snurk Test concrete leads kan opleveren zul je misschien geneigd zijn om alleen te kijken naar het aantal leads dat je ontvangt en hoeveel directe klanten dit gaat opleveren. Maar let op; het is belangrijk om te beseffen dat het belangrijk is structureel onder de aandacht komen bij de doelgroep (de combi van bereik en weergaven) want dat bepaalt op lange termijn het succes en zal dus ook indirect nieuwe klanten kan opleveren. Zelfs zónder leads zal de campagne een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan je naamsbekendheid en aan je autoriteit als apneu / MRA specialist!